Regulamin zakupów

Sklep internetowy, działający pod adresem www.dynamoto.pl prowadzony jest przez firmę Pateh Jan Patryna Spółka Jawna z siedzibą w Warszawie, Żelazna 67 lokal 14L, 00-871, NIP 5272592744, REGON 141713788 , KRS: 0000321526. Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, jest jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 k.c.). Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówienia.

Jak składać zamówienia

Sklep internetowy www.dynamoto.pl prowadzi sprzedaż towarów wyłącznie za pośrednictwem sieci Internet.
Zamówienia należy składać przez: stronę internetową www.dynamoto.pl po zalogowaniu się w systemie do panelu klienta www.dynamoto.pl, e-mail: sklep@dynamoto.pl oraz telefonicznie : 530 038 822

Sprzedaż przez stronę internetową istnieje tylko po zalogowaniu się do panelu Klienta. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia następuje w momencie przesłania na adres poczty elektronicznej potwierdzenia przez konsultanta. Jeżeli Klient nie otrzyma potwierdzenia oznacza to, że zamówienie nie zostało przyjęte do realizacji. Składanie zamówienia poprzez stronę internetową jest najbezpieczniejszą formą kontroli zamówienia.
Po otrzymaniu przez konsultanta zamówienia na podany przez Klienta adres e-mailowy wysłane zostanie potwierdzenie przyjęcia zamówienia wraz z informacjami dotyczącymi zamówienia.
Zamówienie składane poprzez e-mail lub telefonicznie zostaje przyjęte do realizacji w momencie przekazania przez konsultanta potwierdzenia zamówienia oraz akceptacji przez Klienta regulaminu. Każde zamówienie po potwierdzeniu jest przyjmowane do realizacji. Jeżeli Klient pomimo złożenia zamówienia nie otrzymał takiego potwierdzenia jest zobowiązany do kontaktu z konsultantem poprzez e-mail lub telefonicznie.
Jeżeli Klient składa zamówienie innym sposobem niż strona internetowa, zobowiązany jest do podania danych teleadresowych: imię, nazwisko, adres dostawy, telefon i adres e-mail, które są niezbędnym warunkiem przyjęcia zamówienia.
Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości.
Wszystkie dane osobowe są chronione i wykorzystywane zgodnie ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. 

Realizacja zamówień

Rozpoczęcie realizacji zamówienia i zawiązanie umowy pomiędzy Klientem a firmą Pateh Jan Petryna Spółka Jawna następuje po jego zaakceptowaniu przez Konsultanta www.dynamoto.pl Zamówienie przyjmuje wtedy status "Przyjęte do realizacji".
Towary są sprowadzane na zamówienie (przedsprzedaż) oraz sprzedawane z magazynu. Jeżeli towar nie znajduje się na stanie magazynowym to jego sprowadzenie od momentu potwierdzenia zamówienia trwa około 10 tygodni.

Wysyłka

Wysyłka realizowana jest głównie poprzez firmę kurierską DPD. Wysyłka jest bezpłatna.
Bezpłatna wysyłka zamówionego towaru realizowana jest jedynie na terenie Polski. Wysyłka do innych krajów jest wyceniana indywidualnie. Ponieważ sprzedawane towary są indywidualizowane pod konkretny model motocykla to nie jest możliwa wysyłka za pobraniem.
Jeżeli podczas składania zamówienia Klient wybrał formę płatności przelewem, a zamówiony towar jest obecnie dostępny w magazynie, istnieje możliwość przyśpieszenia realizacji zamówienia. W tym celu należy wysłać potwierdzenie wpłaty e-mailowo: sklep@dynamoto.pl. W momencie wystąpienia wątpliwości co do autentyczności dowodu wpłaty sklep zastrzega sobie możliwość wstrzymania realizacji zamówienia do momentu zaksięgowania wpłaty na konto firmowe. Jeśli Klient nie przyśle potwierdzenia wpłaty, zaksięgowanie wpłaty może potrwać do 7 dni roboczych.
Sklep dynamoto.pl nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez Klienta przy składaniu zamówienia, w wyniku których przesyłka nie dotarła do adresata, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru przesyłki. Koszty związane z ponowną wysyłką oraz obsługą takiego zlecenia ponosi Klient.
W razie wątpliwości dotyczących oferty prezentowanej na www.dynamoto.pl należy kontaktować się ze sprzedawcą.

Płatności i ceny

Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
Cena obowiązuje wyłącznie przy złożeniu zamówienia przez sklep internetowy.
Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, jest jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy (zgodnie z art. 71 k.c.). Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówienia z powodów związanych z błędem pisarskim przy określeniu cen towaru oraz opisu technicznego na stronie www.dynamoto.pl

Podczas składania zamówienia Klient wybiera jedną z form płatności:

Przedpłata - zamówiony towar jest wysyłany paczką po wykonaniu zapłaty Kartą kredytowa/płatnicza lub przelew za pomocą systemu PAYU.

Numer konta do przelewu:

płatność w PLN
numer konta: 33175000090000000000961159
BNP Paribas

płatność w EUR
numer konta: 33175000090000000023197728
BNP Paribas
SWIFT RCBWPLPW

 

Do każdej paczki jest dołączana faktura zawierająca informacje na temat cen produktów, ich ilości i wartości.

Wymiana i zwrot towaru
 
Przed wymianą towaru Klient jest zobowiązany do skontaktowania się z konsultantem w Sklepie www.dynamoto.pl w celu ustalenia szczegółów stojaka motocyklowego. Wymianie podlega towar nieużywany, nieuszkodzony i w oryginalnym opakowaniu. Odsyłany towar powinien być zabezpieczony przed uszkodzeniem podczas transportu wraz z dołączoną fakturą VAT, a także wypełnionym formularzem wymiany/zwrotu.

Towar powinien być zwrócony na adres:

Pateh Jan Petryna Spółka Jawna
Żelazna 67 lokal 14/L
00-871 Warszawa

Koszt wysyłki w przypadku zwrotu, wymiany lub reklamacji produktów pokrywa kupujący. Po otrzymaniu paczki, w przypadku uznania reklamacji, sklep wymienia towar na nowy w najkrótszym możliwym czasie i odsyła go do Klienta na koszt Sklepu.

Klient może w terminie 30 dni od otrzymania towaru odstąpić od umowy sprzedaży bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Oświadczenie o odstąpieniu należy złożyć na pisemnie lub mailowo.
 
W przypadku odstąpienia przez Klienta od umowy sprzedaży uważa się ją za niezawartą. Jeżeli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim sklep przyjął jego ofertę, oferta przestaje być wiążąca.
Sklep dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
W przypadku niezaproponowania przez Sklep odbioru towaru od Klienta, Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania towaru z powrotem. Klient zobowiązuje się zwrócić towar lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sklep do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy sprzedaży, chyba że Sklep zaproponował, że sam odbierze towar. 
Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru, chyba że Sklep nie poinformował Klienta o prawie odstąpienia od umowy sprzedaży.
Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem.
Zwrotu pieniędzy dokonujemy do 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki zwrotnej lub zgłoszenia rezygnacji z zamówienia przez Klienta.
 
Reklamacje

Towary dostępne w Sklepie są oryginale i posiadają gwarancję jakości producenta. Sprzedawca dostarcza Klientowi produkty bez wad. Na wszystkie zakupione artykuły nasz sklep udziela nie mniej niż 24 miesięcznej gwarancji.
Klient ma prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze niezgodność towaru z umową.
Podstawą rozparzenia reklamacji zgłoszonej przez Klienta jest potwierdzenie dokonania zakupu towaru w Sklepie.
Warunkiem zachowania prawa do skorzystania z prawa do reklamacji jest zawiadomienie przez Klienta o wadzie w terminie 2 lat od wydania Klientowi towaru.
Warunkiem przyjęcia reklamacji jest odesłanie towaru, dołączenie szczegółowego opisu wady i dołączenie kopii faktury. Wysyłany towar powinien być zabezpieczony przed uszkodzeniem. Koszt przesłania towaru do naszej siedziby ponosi Klient, o ile reklamacja będzie nieuzasadniona. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru zwraca Sklep.
Reklamowany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres: Żelazna 67 lokal 14/L, 00-871 Warszawa 

W przypadku towarów, na które producent udzielił gwarancji Klient ma prawo do wyboru dwóch sposobów reklamowania niezgodności zakupionego towaru z umową:
możliwość reklamowania towaru u sprzedawcy;
skorzystania z uprawnień wynikających z gwarancji udzielonej przez producenta.
Towar odsyłany do sklepu www.dynamoto.pl w celu rozpatrzenia reklamacji powinien być wyczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń powstałych podczas jego użytkowania. Towar niewyczyszczony będzie odesłany do klienta na jego koszt.
Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem.
Termin na rozpatrzenie reklamacji wynosi 14 dni.
Klient ma możliwość skorzystania z następujących pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  • Możliwość zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży;
  • Możliwość uzyskania bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia powstałego pomiędzy Klientem a sprzedawcą powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.
  • Więcej informacji dotyczących możliwości skorzystania przez Klienta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasad dostępu do tych procedur uzyskać można w siedzibach i na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, a także na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl